2010. augusztus 15., vasárnap

O p e n !

Sziasztok! Hát megnyilna az oldal. Elég egyszerű blogspotot csinálni, még annak is egyszerű aki még életében nem készített oldalakat. Én már ebbe a témába - oldal készítésbe - benne vagyok tehát nekem 10 perc alatt készen lett a lap! :)
Térjünk át egy fontos dolgora. A témára. Hihetetlen, hogy ilyen oldalt csinálok most a billentyű felett is vágom a fejeket.. Se gáz. Szóval. Egy olyan oldallal rukkoltam elő ahol történetek lesznek. Na most nekem van egy saját történetem ami inkább hajaz kicsit az alkonyatra, de nagy lázban égek. De természetesen más történetek is jönni fognak.. Nem csak az! De azt a történetet fogom először megosztani veletek. Sőt ha kedvetek van, hogy a neten mindenki elolvashassa a tiedet akkor küld be nekem erre az email címre kattolva.
Na puszi mindenkinek! ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése